سارا قاسمی پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰

لئونارد کوهن، خواننده سرشناس و پیشکسوت کانادایی آلبوم جدیدش را در هشتادمین سالروز تولدش روانه بازار می‌کند.

 

این آلبوم با نام «مشکلات محبوب»، شامل 9 ترانه درباره رنج، لذت، یأس و امید است و متن ترانه‌های آن با همکاری «پاتریک لئونارد» به نگارش درآمده است. لئونارد پیش از این در تولید دوازدهمین آلبوم کوهن که سال 2012 با نام «ایده‌های قدیمی» منتشر شد، همکاری داشت. «ایده‌های قدیمی» موفق‌ترین آلبوم این خواننده به حساب می‌آید.

 

به گزارش بی.بی.سی، «مشکلات محبوب» 22 سپتامبر در فرانسه به بازار می‌آید و یک روز پس از آن به دست علاقه‌مندان آمریکایی می‌رسد.

 

لئونارد کوهن متولد 21 سپتامبر 1934 در مونترال است. اولین حضور کوهن در صحنه‌ی موسیقی، فستیوال موسیقی «فولک نیوپورت» در تابستان 1967 بود. این حضور با دو کنسرت بسیار موفق در نیویورک و یک حضور برای اجرای اشعارش، در برنامه‌ی «دوربین 3» تلویزیون «سی.بی.اس» دنبال شد. «هله لویا» شعری معروف از کوهن است با تمی مذهبی که تاکنون چندین نفر از جمله «جف باکلی» آن را اجرا کرده‌اند. این ترانه یکی از محبوبترین اشعار کوهن است.

 

وی در سال 2008 پس از فاصله‌ای 15 ساله از دنیای موسیقی بار دیگر روی صحنه رفت. کوهن از سال 2008 حدود 200 کنسرت در کشورهای مختلف جهان برگزار کرده است. تورهای خارجی و داخلی این خواننده و ترانه‌سرای معروف پس از بازگشتن با موفقیت چشمگیری روبرو بوده است.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل