ندا نیک روش جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

گری اولدمن كه در حال حاضر فیلم «طلوع سیاره میمون ها» را روی پرده دارد، به گروه بازیگران فیلم «گناهكار» پیوست و همبازی كوین كاستنر در این فیلم شد.در این فیلم كوین كاستنر نقش زندانی بی گناهی را بازی می‌كند كه مجذوب خاطرات،‌ اسرار و مهارت های یك مأمور در گذشته سازمان سیا می‌شود و در شرایطی ماورایی در میان خاطرات  این مأمور در گذشته به كلیدهایی برای حل مساله دست می یابد.

 

در این زمان است كه سازمان سیا به سراغ او می آید و وی را جذب می‌كند. گری اولد من قرار است نقش رییس سازمان سیا را بازی كند. این فیلم جدیدترین سوژه از میان فراوان سوژه ای است كه تاكنون برای واقعه 11 سپتامبر 2001 نوشته شده است.

 

آریل ورومن كه پیشتر «مرد یخی» را نوشته و كارگردانی كرده بود، قرار است این فیلم را براساس فیلمنامه ای از داگلاس كوك و دیوید ویزبرگ كارگردانی كند. تهیه‌كنندگان این فیلم كریس بندر و جی سی اسپینك هستند. گری اولدمن به جز این پروژه امسال با دو فیلم بر پرده سینماها ظاهر شد. اولین فیلم او «روبوكاپ» بود كه در ماه فوریه امسال (اسفند 92) اكران شد و موفقیت آمیز نشان داد.

 

اولدمن در این فیلم نقش یك دانشمند دیوانه را داشت. دیگر فیلم او نیز بازسازی یك فیلم قدیمی تحت عنوان «Child 44» است.این فیلم، تریلری درباره دوران حاكمیت شوروی سابق است. تام هاردی و جوئل كینامان در این فیلم ایفای نقش می كردند. این فیلم هنوز به اكران در نیامده است، اما تصور می‌شود با توجه به سوژه جدیدی كه دارد،‌ به فروشی قابل توجه دست یابد.

 



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل