سعیده حقیق چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

نقش منفی پنجمین فیلم از مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» قرار است به خاویر باردم، بازیگر اسپانیایی «جای برای پیرمردها نیست» و «اسکای‌فال» سپرده شود.

خاویر باردم قرار است نقش شخصیت شرور و دشمن ناخدا جک اسپارو را در «دزدان دریایی کارائیب 5» بر عهده بگیرد و جانی دپ نیز مثل همیشه در نقش جک اسپارو ظاهر خواهد شد. باردم در حال حاضر مشغول مذاکره برای پذیرش این نقش منفی در پنجمین فیلم «دزدان دریایی کارائیب» شرکت دیزنی است که جری بروکهایمر آن را تهیه خواهد کرد.

به‌نوشته ورایتی، پیش تولید «دزدان دریایی کارائیب 5» که عنوان فرعی آن هنوز اعلام نشده، این روزها در استرالیا در جریان است و کل فیلم‌برداری نماهای اصلی فیلم در آن قاره انجام خواهد شد. پنجمین «دزدان دریایی کاراییب» در ماه ژوئیه 2017 (تیر 96) بر پرده نقره‌ای خواهد تابید. دو فیلم‌ساز نروژی، یواخیم رانینگ و اِسپِن سندبرگ که فیلم موفق و نامزد جایزه اسکار غیر انگلیسی زبان «کُن تیکی» را درباره دریانوردان کاشف در پولینزی ساخته‌اند، این فیلم را کارگردانی خواهند کرد. ورایتی به‌نقل از منابعی نامشخص نوشته که باردم قرار است نقش یک دزد دریایی شبح‌وار را در فیلم ایفا کند که با ناخدا جک اسپارو وارد کشمکش می‌شود.

تولید فیلم در ماه ژانویه (دی) آغاز می‌شود و استودیو دیزنی فعلاً مشغول انتخاب بازیگر مرد جوانی است که بتواند جایگزین اولاندو بلوم قسمت‌های  قبلی شود.

خاویر باردم اخیراً بازی در «هفت‌تیرکش» (The Gunman) در کنار شان پن و ادریس آلبا را به پایان برده که قرار است در ماه فوریه  2015 (بهمن) به روی پرده برود و این روزها سرگرم بازی در فیلم «آخرین چهره» (The Last Face) به کارگردانی شان پن است.

 



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل