شایان اکبری چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

اگر از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای و اکشن هستید و به بازی‌های آنلاین نیز علاقمندید، بازی «لبخند پیروزی» را از دست ندهید. «لبخند پیروزی» یک بازی تحت وب ایرانی با سبکی جدید و مدیریتی-رزمی است که در آن شما می‌توانید در نقش یک مبارز با دیگر بازیکنان به مبارزه پرداخته و به طور زنده مسابقات را تماشا کنید.

 

بازی آنلاین لبخند پیروزی

 

این بازی تجربه‌ای جدید از بازی‌های آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد تا جنگجوهای بازی خود را مدیریت کرده، در مکان‌های مختلف با استفاده از هنرهای رزمی و اسلحه‌های متنوع به مبارزه پرداخته و رقیب‌های خود را یک به یک شکست دهید. شما می‌توانید در این بازی با انجام رقابت‌های مختلف، توانایی‌های جنگجوهای خود را افزایش داده، برای آن‌ها اسلحه تهیه کرده و با شرکت در تورنمنت‌های مختلف و قهرمانی در آن‌ها برای خود جایزه کسب کنید. اگر به هوش و قدرت خود اطمینان دارید، بهتر است با دیگر جنگجوهای حاضر در این بازی مبارزه کنید تا مشخص شود قهرمان چه کسی است و رتبه نخست از آن کیست.

 

بازی آنلاین لبخند پیروزی

 

گرافیک این بازی ایرانی به گونه‌ای است که در نگاه اول شما را جذب می‌کند. همچنین شما می‌توانید ظاهر جنگجوهای بازی خود را تغییر دهید و آن را مطابق سلیقه شخصی خود نمایید.

 

داستان بازی بدین صورت است که شما در ابتدای بازی یک قهرمان و یک جنگجو در اختیار دارید که هر یک روند پیشرفت خاص خود را دارند. با قهرمان خود می‌توانید با دیگر قهرمان‌ها مبارزه کرده و با هر پیروزی امتیاز کسب کنید تا سطح قهرمان خود را افزایش دهید و با رسیدن به آخرین سطح، از جایزه ویژه برخوردار شوید.

 

با استفاده از جنگجوی خود نیز می‌توانید در تورنمنت‌های مختلف شرکت کرده و با دیگر رقبا مبارزه کنید و به کمک همه جنگجوهای خود که در آن تورنمنت شرکت کرده‌اند، امتیاز بیشتری کسب کنید و برنده نهایی تورنمنت با جایزه‌های نقدی و غیرنقدی شوید. همچنین می‌توانید جنگجوهای خود را به انواع سلاح‌ها و پوشش‌های دفاعی تجهیز کنید تا امتیاز بیشتری بدست آورید. 

 

سبک و رابط کاربری و نیز رقابت موجود بین بازیکنان در «لبخند پیروزی» شما را مجذوب این بازی خواهد کرد. کافی است یکبار امتحان کنید.

http://victorysmile.ir/

 

ویدئوهای جالب و هیجان‌انگیز این بازی را می‌توانید در آپارات دنبال کنید.

http://www.aparat.com/parniangame



شارژ سریع موبایل