امین شجاعی جمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به طور حتم اگر گشت و گذاری در فروشگاه‌های اپلیکیشن و بازی اندروید و آی او اس بزنید با بازی‌های بسیاری روبرو خواهید شد که هر کدام به نوعی قصد سرگرم کردن کاربران را دارند که در بین آنها بازی‌های اکشن از محبوبیت بالایی برخوردارند.

در دسته‌ی بازی‌های اکشن، بازی‌های سبک تک تیر اندازی وجود دارد که روند بازی بیشتر آنها، روی تمرکز کاربر و شلیک بر هدف استوار است. در این مطلب با ۳ بازی آشنا خواهید شد که از بهترین های این سبک می‌باشند.


۱- Sniper 3D Assassin
 

بهترین بازی‌ های سبک تک تیر اندازی کدامند؟


در صفحه اصلی این بازی شعار جالبی قرار گرفته است:” میلیون ها کاربران در سراسر جهان اشتباه نمی کنند”. به درستی نیز چنین است، چرا که این بازی از گرافیکی خوبی برخوردار بوده، سبک آن در بین بازی‌های تیراندازی جالب است، گیم پلی روانی دارد و از همه مهم‌تر رایگان می‌باشد!
Sniper 3D Assassin در حال حاضر بهترین بازی تک تیراندازی فروشگاه اندروید است و از ویژگی‌های آن می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

محیط گرافیکی خوب و سه بعدی

دارای صدها ماموریت

دارای اسلحه‌های متفاوت و مرگبار

گیم پلی اعتیاد آورد

کنترل آسان و دردسترس

رایگان بودن

 

۲- Sniper Fury
 

بهترین بازی‌ های سبک تک تیر اندازی کدامند؟

 

Sniper Fury که به دست Gameloft توسعه داده شده است از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن نمی‌گذارد. در این بازی باید شلیک کنید تا کشته نشوید، هیچ جایی برا مخفی شدن وجود ندارد، لحظه‌ای درنگ مرگ شما را به همراه خواهد داشت.

از مهم ترین ویژگی‌های Sniper Fury می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گرافیک بسیار خوب

دارای محیط های مختلف ( طوفانی، خشکی و …)

دارای بیش از ۱۳۰ ماموریت

وجود اسلحه‌های متفاوت

شخصی سازی سلاح ها

قابلیت بازی به صورت مولتی پلیر

کنترل آسان

رایگان بودن(پرداخت درون برنامه ای)


Sniper Shooter -3
 

بهترین بازی‌ های سبک تک تیر اندازی کدامند؟


Sniper Shooter بازی‌ای است که در کنار خشونت، خنده را نیز به صورت شما می‌آورد. این بازی گرافیک چندان بالایی ندارد اما گیم پلی و داستان آن بسیار جالب است. در این بازی نقش یک مزدور را خواهید داشت که باید در ازای دریافت پول دیگران را به قتل برسانید. شخصیت‌های این بازی فاقد چهره می‌باشند و شما باید با استفاده از نام افراد فرد درست را هدف قرار داده و ماشه‌ی اسلحه خود را بکشید!



شارژ سریع موبایل