مهدی خاکپور پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

مد هم جهان خاص خود را دارد و ستاره هایی را که در آن به روشنی می درخشند. اما آیا این ستاره ها را می شناسید؟ آیا می دانید که طراحان برتر جهان که در مهمترین مراسم مد چون هفته های مد نیویورک، پاریس، میلان یا استرالیا دست دارند، چگونه لباس می پوشند؟ ما در اینجا برخی از طراحان و سردبیران مهمترین مجلات مد جهان مانند «Vogue» یا «Harper’s Bazaar» را برایتان آورده ایم.

 

1.Anna Wintour

آنا وینتور یکی از مدیران مجله «Vogue»، سلطان مد است. او آنقدر در دنیای مد قدرت دارد که نظرش جهان مد را دگرگون می کند. به عنوان مثال اگر روزی یک لباس خاص به تن کند، حتما مد می شود یا حتی می تواند یک مد را از میان بردارد. او دقیقا می داند که چه مدی در چه زمانی جواب می دهد. او سبک کلاسیک را می پسندد، اگر شما هم دوست دارید لباسی به تن کنید که هیچ گاه از نمی افتد، از ظاهر او ایده بگیرید. یک دامن تنگ، کفش پاشنه بلند باریک و یک کت آستین بلند لباس هایی است که او بیش از هر چیز دیگری ترجیح می دهد.


اینستاگرام: @voguemagazine

 

 برترین طراحان مد جهان چگونه لباس می پوشند؟

 

2.Miroslava Duma

اگر دوست دارید همیشه شیک به نظر برسید اما از طرفی لباس های راحت را ترجیح می دهید، میروسلاوا دوما می تواند الگوی خوبی برایتان باشد. او سردبیر سابق مجله معروف مد «Harper’s Bazaar» است که تاثیر زیادی در هفته های مد اروپایی داشته و سبک لباس های خیابانی او طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. شما هم می توانید با به تن کردن لباس های ساده ای مانند شلوار جین و پوشیدن چند لایه اضافه مانند کت و اکسسوری، مانند او لباس بپوشید.


اینستاگرام: @miraduma

 

 برترین طراحان مد جهان چگونه لباس می پوشند؟

 

3.Anna Dello Russo

جسارتی که آنا دلو روسو در زمینه مد و فشن دارد، در هیچکس نیست. او از پوشیدن لباس های خاص واهمه ای ندارد و همین خصوصیت اش باعث شده که از دیگران متفاوت باشد. او سردبیر مجله «Vogue Japan» است که مدام در حال سفر به نقاط مختلف جهان برای برپایی فشن شوهای خود می باشد. اگر شما هم مثل او از مرکز توجه بودن هراسی ندارید، از سبک لباس پوشیدن او ایده بگیرید. از پوشیدن لباس هایی با رنگ های جیغ، طرح های متفاوت و توی چشم که هیچ هماهنگی با هم ندارند، نترسید و از هر آنچه به تن می کنید، بدون توجه به نظرات دیگران، لذت ببرید.


اینستاگرام: @anna_dello_russo

 

 برترین طراحان مد جهان چگونه لباس می پوشند؟

 

4.Dasha Gold

اگر ترجیح می دهید ظاهر زنانه و ظریف خود را حفظ کنید، داشا گولد می تواند الگوی خوبی برایتان باشد. او سردبیر مجله مد است که سبک لباس پوشیدن خاص خود را دارد. بدین ترتیب که رنگ های خنثی را به دیگر رنگ ها ترجیح می دهد. او معمولا دامن های کتان را به همراه پیراهن هایی ساده اما شیک به تن کرده و با اکسسوری های کلاسیک، کفش های پاشنه بلند مشکی، جواهرات نقره و طلایی و عینک های مدل گربه ای، زیبایی خود را تکمیل می کند.


اینستاگرام: @thetrendspotter

 

 برترین طراحان مد جهان چگونه لباس می پوشند؟

 

5.Carine Roitfeld

سبک کارین رویتفلد در لباس پوشیدن، سبکی فرانسوی است. او یکی از سردبیران مجله مد «Vogue» بوده که حال مجله اختصاصی خود را تاسیس کرده است. از آنجا که دوست دارد همیشه سبکی کلاسیک داشته باشد، لباس های سفید و مشکی را ترجیح می دهد. دامن های کوتاه به همراه کت های چرمی که اکثر اوقات به تن می کند، واقعا کلاسیک و شیک است. او این سادگی را در اکسسوری های خود نیز رعایت می کند. گوشواره، گردنبند و عینک های ساده بر زیبایی و سنگینی ظاهر او می افزایند.


اینستاگرام: @carineroitfeld

 

 برترین طراحان مد جهان چگونه لباس می پوشند؟

 

6.Emmanuelle Alt

سردبیر جدید مجله فرانسوی «Vogue» در لباس پوشیدن، چیزی از زیبایی و جذابیت سردبیرهای قبلی کم ندارد. رنگ مورد علاقه او مشکی است. اگر به عکس های او نگاهی بیاندازید، شما هم به این نتیجه خواهید رسید. تنها تفاوت او با دیگر طراحان فشن این است که او برخلاف خانم های دیگر شلوار را به دامن یا پیراهن ترجیح می دهد. اگر به دنبال ظاهری راحت، کلاسیک، خاص و نه چندان زنانه هستید، امانوئل الت می تواند الگوی خوبی برایتان باشد.


اینستاگرام: @emmanuellealt

 

 برترین طراحان مد جهان چگونه لباس می پوشند؟

 

7.Christine Centenera

این طراح مد که تاثیر زیادی در هفته مد استرالیا دارد، کارش را خوب بلد است. او ایده های زیادی در ذهنش دارد و لباس هایی که طراحی می کند هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی مناسب است. خصوصیتی که او را از دیگر طراحان جدا می کند، توجه بیش از حد او به جزییات است. او سعی می کند لباس هایی ساده اما خاص انتخاب کند. اگر شما هم به سویشرت های گشاد، پیراهن های بلند و دامن های چاک دار علاقه دارید، کریستین سنتنرا گزینه مناسبی در دنیای مد برای شماست.


اینستاگرام: @centenera

 

 برترین طراحان مد جهان چگونه لباس می پوشند؟

 

8.Shiona Turini

تفاوت شیانو تورینی از دیگر طراحان، لباس های رنگی اش است. لباس هایی که او طراحی می کند بیشتر سبکی اسپورت دارند. نام او را می توانید در بسیاری از کتاب های مد و فشن مانند «CR»، «Teen Vogue» و «W» ببینید. رنگ های نارنجی و آبی از رنگ های مورد علاقه اوست. اگر سبک لباس پوشیدن او را می پسندید، با پوشیدن شلوارهای گشاد و رنگی و ست کردن آن با بلوزی به رنگ خنثی چون او در دنیای مد و فشن بدرخشید.


اینستاگرام: @shionat

 

 برترین طراحان مد جهان چگونه لباس می پوشند؟

 

9.Kelly Talamas

ما به کلی تالاماس علاقه خاصی داریم زیرا در دنیای مد همه چیز تمام است. پارچه هایی که او برای لباس هایش پیدا می کند بسیار زیبا، رنگی و شاد است. سبک او در عین سادگی، زنانه و راحت است. شما هم می توانید با انتخاب لباس های گلدار، با رنگ هایی شاد و متنوع، مانند او در جمع بدرخشید. فقط یادتان باشد که بلوز، شلوار و پیراهن هایی که به تن می کنید سایز تن تان باشد. می توانید با اضافه کردن جواهرات و کفش پاشنه بلند ظاهر خود را تکمیل کنید.

 

 @kellytalamas:  اینستاگرام

 

 برترین طراحان مد جهان چگونه لباس می پوشند؟



شارژ سریع موبایل