سمیه قاسمی چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

مهمترین نکته در موضوع زیبایی دست، فیزیک مناسب انگشتان و سلامت ناخن ها میباشد. ناخن های زرد و شکسته و بد شکل منظره بدی از دستان شما را به تصویر خواهد کشید و مطمینا اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. برای نشان دادن دستهایتان با خیالی آسوده، شما باید اطلاعاتی را در مورد مراقبت از ناخن ها به دست  آورید و تلاشتان را برای استفاده از این اطلاعات به کار بگیرید تا بتوانید به نتیجه مطلوب که همان داشتن دستانی زیبا با ناخن هایی سالم و مقاوم است برسید.

برای شروع باید هر روز به طور مرتب از تقویت کننده های ناخن استفاده نمایید و ناخن هایتان را با این تقویت کننده ها به طور مرتب ماساژ دهید. نیازی به صرف هزینه های هنگفت و تهیه این مواد از بازار ندارید. خودتان به راحتی میتوانید مواد بهتری را به صورت تازه و روزانه تهیه نمایید. اجازه بدهید تا در مورد چگونگی این کار برایتان بگوییم.

به یک کاسه آب، یک قاشق چای خوری روغن زیتون و به همان میزان آب لیمو اضافه نمایید و ناخن هایتان را روزانه به مدت 10 دقیقه در این ترکیب فوق العاده قرار دهید و پس از 10 دقیقه با همان موادی که به دستتان آغشته شده کناره ها و روی ناخن هایتان را به صورت آرام و ملایم ماساژ دهید. با این کار در مدت زمان کوتاهی، ناخن هایی قوی و انگشتانی زیبا خواهید داشت.

روش دیگر مراقبت از ناخن ها، استفاده از روغن بادام برای تغذیه ناخن ها است. استفاده از این روش ناخن های شما را هر روز قوی تر و با دوام تر خواهد نمود. زیرا روغن زیتون و روغن بادام، از مهمترین گزینه ها در مراقبت از ناخن ها میباشد چون منبع غنی ویتامین های مورد نیاز برای رشد و دوام ناخن است که شما میتوانید هر روز ناخن هایتان را با مخلوطی از راین روغن های طبیعی ماساژ دهید. دستانتان با انجام این دستور العمل های زیبایی هر روز درخشان تر و زیباتر از قبل خواهند بود.



موضوعات داغ


شارژ سریع موبایل