سارا قاسمی پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰

تعداد اندکی برنامه و سرویس برای تبدیل عکس های رنگی به عکس های سیاه و سفید وجود دارد. اما اگر بخواهید برعکس عمل کنید و یک عکس سیاه و سفید را به یک عکس رنگی تبدیل کنید چطور؟

برای انجام این کار، راه حل آسانی وجود ندارد، اما به لطف سرویس جدیدی از Algorithma، این کار بسیار آسان است. برای انجام این کار کافیست به سایت مذکور که آدرس آن در پایین درج شده است، مراجعه نمایید.

http://demos.algorithmia.com/colorize-photos

سپس آدرس اینترنتی عکس سیاه و سفید مورد نظرتان را در کادر مربوطه وارد نمایید. مطمئن شوید که پسوند فایلی که انتخاب می کنید .jpg باشد. همچنین می توانید عكس مورد نظرتان را از روی سیستم خودتان آپلود نمایید. در نهایت دكمه «Colorize It» را فشرده و عكس را رنگ كنید.

وبسایت رنگ هایی را توسط یك الگوریتم و با توجه به المان های مختلف موجود در تصویر، به آن اضافه خواهد نمود. می توانید از یك خط تقسیم كه در وبسایت وجود دارد استفاده كنید و عكس را به 2 قسمت تقسیم نمایید تا نحوه رنگ آمیزی تصویر را ببینید.

می توان گفت كه بهترین راه برای رنگی نمودن عكس های سیاه و سفید، وبسایت Algorithma است؟ کیفیت رنگی نمودن عکس ها در این وبسایت از عکسی به عکس دیگر، متفاوت است. برخی از عکس های سیاه و سفید را بسیار ظریف به عکس رنگی تبدیل می نماید و نهایتاً تصویر واقعی ارائه می دهد. عکس هایی که در آنها بخش زیادی از تصویر شامل آسمان یا چمن است، شما رندر دقیقی را هنگام رنگی نمودن عكس مشاهده خواهید نمود. برای مثال تصویر زیر را می توانید مشاهده کنید.

 

تبدیل عكس سیاه و سفید به عكس رنگی؛ با یك كلیك!

 

شما می توانید نسخه رنگی از تصویر (که لوگوی کوچک ColorizeIt در گوشه سمت راست پایین آن درج شده است) دانلود نمایید و یا تصویر با عمق 800 پیکسل را دانلود کنید.

همانطور که مشاهده می کنید خط بنفش رنگ بعنوان خط تقسیم کننده است و نحوه رنگ نمودن تصویر را می توانید مشاهده و مقایسه نمایید. که در نسخه ای که دانلود خواهید نمود، این خط قابل مشاهده نیست.  در نهایت تصویر شما رنگی شده است و می توانید از تصویر رنگ شده استفاده نمایید.



شارژ سریع موبایل