مهدی خاکپور چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

بافتن و به هم تابیدن مو کار آسانی است. بسیار خوب اجازه دهید که بگویم این کار بسیار آسان است به شکلی که حتی پدر شما هم می تواند آن را انجام‌ دهد و این واقعاً چیزی متفاوت است! بنابراین هنوز هم این کار بسیار راحت و فوق العاده موثر است.

نتیجه ی ایجاد موهای به هم‌ تابیده و کشیده، به شکل قلب و حالت آبشار معکوس، که نتیجه ی آن شکلی خواهد شد که تا پیش از این ندیده بودید و همانطور که در بالا اشاره شد دستاورد شما، بسیار فوق العاده خواهد بود.

برای انجام این کار شما به چیزی بیشتر از ابزار معمول حالت دادن مو و ابزار مخصوص بافتن مو نیاز ندارید.

 

مدل بافت ساده و شیک برای موهای بلند

 

مدل بافت ساده و شیک برای موهای بلند

 

وسایل مورد نیاز

از جمله وسایلی که شما به آن نیاز دارید، تنها چند عدد سنجاق سر و چند عدد باند کشسان می باشد که برای طراحی موها از آن استفاده خواهد شد، سپس با دنبال کردن این چند قدم ساده می توانید طراحی استثنائی و با حالت زیبا روی موهایتان داشته باشید به شکلی که هیچ کس باور نخواهد کرد که شما آن را خودتان انجام داده اید و به یک ‌آرایشگر حرفه ای مراجعه نکرده اید.

1. با بستن موها از قسمت بالا و پشت سر شروع به بستن موها به شکل دم اسب کنید.

2. آن را به دو بخش تقسیم کنید و قسمت بالایی آن را در دست بگیرید و باند کشسانی را با فاصله ی دو‌ اینچ پایین تر از گره اول ببندید، سپس دو اینچ مورد نظر را به دو قسمت تقسیم کنید و آن را در میان انگشتان خود نگه دارید سپس بخش دوم از این دو قسمت را که در دستتان گرفته اید بکشید و به شکل دم اسبی آن را ببافید‌.

3. از باند کشسانی استفاده کرده و مانند مرحله ی قبل به اندازه ی دو اینچ پایین تر ببندید سپس مانند مرحله ی قبل موها را کشیده و آن را تقسیم کنید و قسمت اول بافته شده را رها کنید

4. سومین باند کشسانی را نیز ببندید و طبق مراتب بالا عمل کنید، ممکن است اجرای این تکنیک کمی مشکل و آزار دهنده به نظر برسد اما  این مساله قبل از این که شما مجددا‍ً اقدام به انجام کنید فراموش خواهد شد.

 

مدل بافت ساده و شیک برای موهای بلند

 

با این وجود اولین دوستان شما زمانی که می بینند شما موفق به انجام این کار شده اید، با انبوهی از  درخواست ها توسط آنان جهت اجرای این تکنیک بر روی موهایشان مواجه خواهید شد.



شارژ سریع موبایل