سمیه قاسمی يكشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

دامن و پیراهن های بلند به عنوان یکی از زیبا ترین و راحت ترین مد های بدون تاریخ انقضای زنانه در نظر گرفته می شوند و تقاضای آن روز به روز رو به افزایش است. روند تغییر این نوع لباس، به روز و غیر منتظره و تغییرات آن هماهنگ با مد روز و متنوع گردیده است. پیراهن و دامن بلند زنانه، لباسی مناسب برای هر زن می باشد که ستایش اطرافیان را بر می انگیزد و جزء قطعه لباسهایی است که میتواند برای هر مناسبتی ترجیح داده شود. شما اگر به یک مهمانی و یا یک جشنواره در پارک و یا حتی در ساحل دعوت شده اید می توانید دامن بلند بپوشید. پیراهن زنانه و دامن بلند به لباس شیکی تبدیل شده است که مطلقا باید در کمد لباس هر زن شیک پوشی موجود باشد.

 

 دامن و پیراهن زنانه بلند چگونه پوشیده می شود؟ (1)

 

پیراهن زنانه و دامن بلند در اشکال مختلف و طرح ها و سبک های غیرمتعارف نیز مرسوم گردیده و به عنوان مد روز یک انتخاب عالی و شیک برای جذب نگاه های گاه به گاه اطرافیان است. طرح لباستان می تواند آبی، سبز، فیروزه ای، بنفش گلدار، زرق و برق دار با رنگ های شگفت انگیز و یا حتی راه راه، نقطه دار با رقص لهستانی پولکاو یا پلیسه دار با نقش های بسیاری از سبک های افسانه ای، بلند نامتقارن، و یا آنهایی که دارای خلاقیت و تزئینات می باشد.

شما می توانید انواع بسیاری از دامن های محبوبتان را در رنگ های متنوع پیدا کنید. مطمئن باشید هر زنی برای پیدا کردن سبک کامل خود در مورد دامن بلند با تنوع طرح و رنگ در این حیطه مواجه خواهد بود. اگر شما علاقه مند به این سبک لباس هستید، می توانید بخشی از کمد لباس خود را به این نوع لباس اختصاص دهید، اما سوال اینست که که چگونه با راهنمایی مد روز مطمئن شویم که بهترین و مناسب ترین انتخاب را حتی در جزئیات داشته ایم  و چگونه باید آن را بپوشیم.با ما در ادامه مطلب همراه باشید زیرا برایتان بهترین ایده ها را آماده کرده ایم.



شارژ سریع موبایل