ندا نیک روش دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

اگر قصد دارید به سراغ گیم جدید برای کنسول بازی تان بروید، بد نیست نگاهی هم به این لیست جذاب بیاندازید. قول می دهم با این کار، خیلی راحت تر و بهتر تصمیم می گیرید و از نتیجه راضی تر خواهید بود. بازی به همه گیمرهای عزیز خوش بگذرد.
 


 Xbox 360 و PS3 پیشنهاد سر‌آشپز برای‌بازی‌خورها!
L.A. Noire


در هیاهوی پس از جنگ و در میانه دوران طلایی هالیوود، کول فلپس کاراگاه پلیس لس آنجلس به میان شهری پرتاب می شود که در حال غرق شدن در موفقیت های خود است. فساد فراگیر شده. تجارت مواد به حد انفجار رسیده. قتل و جنایت به بالاترین میزان رسیده. کاراگاه در جدال برای کسب امتیاز شغلی و سروسامان دادن به اوضاع است. وی باید معمای چند آتش سوزی عمدی را حل کند. L.A. Noire یک تریلر جنایی خشن و اکشن با فعالیت های کاراگاهی واقعی است که تجربه ای پر کش و قوس بی همانند است. باید به دنبال سرنخ بگردید. مظنونین را تعقیب کنید و از شاهدان بازپرسی کنید. شاید از این میان به حقیقتی که هر فردی سعی در مخفی کردن آن دارد، دست یابد.
 

 Xbox 360 و PS3 پیشنهاد سر‌آشپز برای‌بازی‌خورها!
Deus Ex انقلاب انسانیت
 

در این بازی شما نقش آدام جنز از ماموران امنیتی ویژه را بر عهده دارید. انتخاب شده اید که حفاظت یکی از تیم های بسیار ویژه بیوتکنولوژی آمریکا را بر عهده بگیرید. اما تیم سیاه به درون مرزها نفوذ کرده و دانشمندانی را که مسئول محافظت از آنها بوده اید، کشته اند. نتیجه تحقیقات این دانشمندان، تبدیل ورزشکاران و سربازان به موجودات فوق قوی است. گروهی سخت در تلاش اند تا تکامل نسل بشر را در این مسیر بیاندازند. شما باید دلیل مشکلات را به تنهایی بیابید. هر تصمیمی که بگیرید و هر کاری که انجام دهید، آینده گونه انسان را تغییر خواهد داد.

 

 Xbox 360 و PS3 پیشنهاد سر‌آشپز برای‌بازی‌خورها!
Portal 2
 

ادامه ای بر داستان Portal که به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۰۷ انتخاب شده بود و بیش از ۳۰ ورژن مختلف آن در سراسر دنیا منتشر شد. این بازی قرار است که مرزهای جدیدی را در دنیای بازی ها بگشاید و شروعی باشد بر نسل بعدی بازی ها. داستانی جذاب  و تاثیر گذار و موسیقی فراگیر و خلاقانه، همراه با معرفی نسل جدیدی از بازی های چند کاربره تعاملی.


 Xbox 360 و PS3 پیشنهاد سر‌آشپز برای‌بازی‌خورها!
Crysis 2
 

جهان به دلیل بلایای آب و هوایی ویران شده است و جامعه در لبه سقوط است. حالا بیگانگان هم با نیروی جنگی ابداعی شان برگشته اند و چیزی تا نابودی نسل بشر نمانده است. در نیویورک بیگانگان مهاجم در خیابان ها به کمین نشسته اند. طاعون همه شهر را فرا گرفته و هزاران نفر را مبتلا کرده.  ارتش هم در برابر مهاجمین کاری از پیش نبرده است. با این اوضاع سرباز منتخب هم بیشتر به یک مرد مرده شبیه است تا ناجی. اما با استفاده از تکنولوژی هایی که هیچ کس تا به حال ندیده است، شانس فراوانی برای زنده ماندن خواهد داشت. یک مرد برای نجات دنیا انتخاب شده است. یک سوپرسرباز که با در اختیار داشتن فناوری آینده وظیفه دارد انسانیت را نجات دهد.


 Xbox 360 و PS3 پیشنهاد سر‌آشپز برای‌بازی‌خورها!
Dirt 3
 

ماشین های بیشتر، مکان های بیشتر، مسیر های بیشتر و مسابقات بیشتر از دیگر بازی های متعلق به این سری را یکجا خواهید دید. بیش از ۵۰ ماشین مسابقه ای از دهه پنجاه تا اتومبیل های اسپورت امروزی. در دنیای پر از گل و لای و مشقتِ ماشین و دنده خود را بیازمایید. از مسابقات در آب و هوای طوفانی و بارانی اروپا تا صحرای داغ آفریقا و جاده های آمریکا و نمایش قابلیت های رانندگی تان در رقابت های تنگاتنگ. دنیای جدیدی در زیر انگشتان شما.



 Xbox 360 و PS3 پیشنهاد سر‌آشپز برای‌بازی‌خورها!
Call of Duty: Black Ops
 

بزرگترین مجموعه بازی اکشن اول شخص دنیای بازی ها. ادامه ای بر Call of Duty: Modern Warfare 2. این بازی شما را به پشت خطو دشمن می برد. گروهی از جنگاوران ویژه کاملا زبده، ماموریت حمایت از میدان جنگ را بر عهده دارند. یک نبرد اختصاصی در جنگی جهانی. رویارویی با خطرناک ترین مخمصه ای که تا به حال بشریت با آن مواجه شده است.


 Xbox 360 و PS3 پیشنهاد سر‌آشپز برای‌بازی‌خورها!
Deus Ex
 

این بازی در لیست پرطرفداران پلی استیشن ۳ هم نشسته است. ماشین های متنوع به شما اجازه می دهند تا ماموریت ها را به شیوه دلخواه خودتان تمام کنید. فضایی مهیج از دنیای آینده. داستانی جذاب که تم های مختلف به آن گیرایی خاصی می دهند. یک ماجراجویی طولانی که از تکرار چندباره آن هم خسته نخواهید شد. آینده و مسیر تکامل انسانها در دستان شما است، چه تصمیمی برای آن خواهید گرفت؟


 Xbox 360 و PS3 پیشنهاد سر‌آشپز برای‌بازی‌خورها!
Toy Soldiers: Cold War
 

هنگامی که اسباب بازی های اکشن دهه ۸۰ زنده می شوند و درگیری را شروع می کنند، جنگ سرد آغاز می شود. سربازان اسباب بازی: جنگ سرد، سراسر از ماجراها و درگیری هایی است که معتادان به بازی های استراتژیک را به سختی درگیر می کند. مدیریت جنگی تمام عیار میان ارتش آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی را بر عهده دارید. جنگ های دنباله دار، تعاونی و مشارکتی و یا رقابتی را در پیش دارید.


 Xbox 360 و PS3 پیشنهاد سر‌آشپز برای‌بازی‌خورها!
Grand Theft Auto IV
 

ماشین سواری مجلل دزدان نیکو بلیک به دنبال ماجراجویی تازه در اروپا است. امیدوار است بتواند از گذشته است فرار کند. پسرعمویش، رومان، سعی دارد برای هر دوی شان در کتابخانه شهر کاری دست و پا کند. چون فکر می کند راهی به سرزمین فرصت ها باشد. اما بدهی بالا می آورد و مجبور می شود به دنیای جرایم زیرزمینی و کلاه برداری وارد گردد. دنیای کاملا متفاوت از بهشتی که خیلی ها فکر می کنند. همه چیز در اختیار معابد سرمایه و پول است. شاید قابل باور نباشد، اما این دنیای ماست.


 Xbox 360 و PS3 پیشنهاد سر‌آشپز برای‌بازی‌خورها!
Child of Eden


فرزندی از بهشت، شما را به ناگهان در میانه جنگی برای نجات پروژه Lumi  پرتاب می کند. ماموریتی برای بازتولید شخصیت انسانی درون بهشت. آرشیوی از خاطرات تمام انسانها. درست هنگامی که پروژه رو به پایان است، آرشیو توسط ویروس ناشناخته ای مورد حمله قرار می گیرد. وظیفه شما نجات بهشت از شر ویروس است. بازیابی صلح و امید.



شارژ سریع موبایل