میترا جلالی يكشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰

حالا که سال ۲۰۱۴ به پایان رسیده است گوگل تصمیم گرفته تا لیست بیشترین موضوعات جستجو شده در موتور جستجوی خود در این سال را منتشر کند. در این بین رابین ویلیامز، جام جهانی، پرواز MH370 مالزی و بیماری ابولا از برترین‌ها هستند.

موضوعات بیشتر جستجو شده در گوگل شباهت زیادی به پربحث‌ترین موضوعات سال توییتر نیز دارند. رابین ویلیامز هنرمند شوخ‌طبع و محبوبی که حتی اپل صفحه‌ای از وب‌سایت خود را به او اختصاص داد پرجستجوترین موضوع گوگل در سال ۲۰۱۴ بوده است. پس از آن جام جهانی جذاب برزیل، بیماری ابولا، پرواز MH370 مالزی، Flappy Bird، چالش سطل یخ، داعش، فرگوسن، Frozen و اوکراین دیگر موضوعات پرجستجو بوده‌اند.

 

 10 عبارت بیشتر جستجو شده سال ۲۰۱۴ گوگل را بشناسید

 

در مورد گوشی‌های هوشمند بیشتر جستجو شده آیفون ۶ صدر لیست را در اختیار گرفته و پس از آن گلکسی اس۵، نکسوس ۶، موتو جی و گلکسی نوت ۴ در رده‌های دوم تا پنجم قرار دارند. درحالی‌که گوشی‌های سال گذشته مانند آیفون ۵اس، گلکسی اس ۴ و همچنین پلی‌استیشن ۴ جایی در این لیست ندارند.

در مورد پرسش‌های بیشتر جستجو شده در بخش “چیست” کاربران بیشتر در مورد ابولا، ALS، داعش و بیت‌کوین کنجکاو بوده‌اند و در بخش “چگونه” نیز AirDrop اپل بیشترین توجه کاربران را معطوف خود کرده است.

گوگل همچنین صفحه جالبی برای نمایش تمامی این موضوعات محبوب آماده کرده که می‌توانید در آن اطلاعاتی در مورد هرکدام را کسب کنید.



شارژ سریع موبایل