سارا قاسمی چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

فروش شاسی بلند کوراندوی به روز شده سانگ یانگ به زودی از سوی شرکت رامک خودرو آغاز می شود. بعد از معرفی خودرو سانگ یانگ نیواکتیون در اواسط سال گذشته از سوی رامک خودرو و موفقیت این خودرو در بازار خودروهای وارداتی، این شرکت این بار فروش خودرو محبوب کوراندو را از حدود 20 روز دیگر آغاز خواهد کرد.

 

کوراندوی اصلاح شده سانگ یانگ برای مدل سال جدید از چراغ های جلوی جدید و سپر جلوی بازطراحی شده به همراه چراغ های عقب به روز شده بهره می برد. همچنین این خودرو از قابلیت های بالایی در آفرود سود می برد با این تفاوت که قابلیت شهری و لوکس بودن نیز در آن تقویت شده است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «مجله ماشین»، حسن بیک محمدی مدیربازاریابی و فروش رامک خودرو ضمن اعلام قیمت حدود 135 میلیون تومانی برای این خودرو گفت: با تغییر در آپشن های خودرو نیواکتیون و با توجه به تغییرات قیمتی آن، این 2 خودرو در 2 کلاس قیمتی متفاوت عرضه خواهد شد.

 

کوراندو 2014 به ایران رسید

 

وی همچنین به فروش خودروهای وارداتی از سوی شرکت های واردکننده با شیوه های فروش متنوع اشاره کرد و گفت: این روزها به دلیل رکود بازار خودرو شرکت ها راهی جز فروش های اعتباری و با پیش پرداخت های کم ندارند.

 

بیک محمدی در ادامه نیز درباره تولید خودرو کراندو تصریح کرد: داستان تولید خودرو به وضعیت سیاسی کشور بستگی دارد. به همین دلیل فعلا تا مشخص شدن وضعیت سیاسی و تحریم ها داستان تولید به کندی پیش می رود.

 

سپس عقیل مصطفایی سرپرست فروش و بازاریابی رامک خودرو نیز از ویژگی های فنی این خودرو  به استاندارد آلایندگی یورو 5، چهار سیلندر خطی، حجم موتور 2000 سی سی، جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته تیپ ترونیک و سیستم تعلیق مکفروسن برای جلو و چند میله ای برای عقب و از امکانات ایمنی نیز به ایربگ جلو و کناری راننده و سرنشینان، ترمز های دیسکی جلو و عقب و ARP, ABS, ESP  اشاره کرد.

 

وی همچنین تصریح کرد: این خودرو از امکاناتی نظیر شیشه بالابر برقی، سان روف، دی وی دی، گرمکن صندلی، صفحه نمایش ال ای دی ،  رینگ 17 اینچی و چراغ ال ای دی  جلو و عقب بهره می برد.

 

مصطفایی همچنین در پاسخ به سوال درباره دلیل عرضه نکردن این خودرو با وجود رونمایی در سال های گذشته نیز اظهار کرد: بعد از رونمایی این خودرو در ایران سانگ یانگ تصمیم به فیس لیفت این خودرو گرفت به همین دلیل مدیریت شرکت تصمیم گرفت با عرضه خودرو فیس لیفت شده تامل کند.

 

رقبای این خودرو در بخش شاسی بلندهای کوچک شامل هیوندای ix35 پر فروش است که 26990 دلا رقیمت دارد.

 

میتسوبیشی ASX با قیمت 24990 دلار و نیسان دوالیس 25990 دلاری نیز از رقبای این خودرو به شمار می روند.

 

نسل پیشین این خودرو پیش تر از سوی بن رو به بازار عرضه شده بود که با استقبال خوبی از سوی خریداران نیز مواجه شده بود.

 

کوراندو 2014 به ایران رسید

 

کوراندو 2014 به ایران رسید

 

کوراندو 2014 به ایران رسید

 

کوراندو 2014 به ایران رسید

 

کوراندو 2014 به ایران رسید


اشتراک در بالاترین اشتراک در فیسبوک اشتراک در توییتر اشتراک در کلوب اشتراک در دنباله اشتراک در فیسنما اشتراک در گوگل پلاس

منبع : مجله ماشین
برچسب ها : کوراندو 2014, سانگ یانگ نیواکتیون, شاسی بلند کوراندو, شرکت رامک خودرو, سانگ یانگ, خودروهای وارداتی, خودروی لوکس, حسن بیک محمدی, مدیربازاریابی و فروش رامک خودرو, آپشن های خودرو نیواکتیون, استاندارد آلایندگی یورو 5, عقیل مصطفایی, چهار سیلندر خطی, جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته, سیستم تعلیق مکفروسن, ایربگ, ترمز های دیسکی, سان روف, شیشه بالابر برقی, گرمکن صندلی, هیوندای ix35, نیسان دوالیس, میتسوبیشی ASX, Kurandu, Car, SUV, Imported vehicles, Luxury Car, Airbag, Disc Brake, Glass electric lift, Heated seats, Hyundai ix35, Mitsubishi


شارژ سریع موبایل