ندا نیک روش پنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

صبحانه همیشه یكی از اركان اساسی و بنیادی یك روز خوب را تشكیل می‌دهد و با خوردن آن بدن شما به جای انباشته كردن كالری، سوخت و ساز خود را افزایش می‌دهد. برای كنترل وزن، بهتر است همیشه صبحانه‌ای سالم بخورید، چون علاوه بر اینكه تمركز و كارایی شما بالا می‌رود خلق و خوی بهتری هم در طول روز خواهید داشت.

این بار ما برای شما یك صبحانه ساده و در عین حال مقوی و مناسب فصل پیشنهاد می‌كنیم. درواقع برای آن دسته از كسانی كه دوست دارند صبحانه هر روزشان متنوع باشد، یك پیشنهاد ایده‌آل است. فقط كافی است صبح روز زمستانی خود را با یك لیوان آب هویج و پرتقال تازه همراه این نان‌های تست خوشمزه شروع كنید.

مواد لازم

نان تست: سه عدد

پنیر خامه‌ای یا ماسكارپونه: نصف بسته

پرتقال بزرگ و فیله شده: یك عدد

انار دانه شده: نصف پیمانه


روش تهیه‌:

1. برای این صبحانه خوشمزه می‌توانید نان‌های تست را از وسط به صورت مثلثی برش بزنید و بعد آنها را گریل یا در دستگاه مخصوص، تست كنید. 

2. حالا مقداری پنیرخامه‌ای یا پنیر ماسكارپونه روی نان‌ها بكشید. ما پنیر ماسكارپونه را به شما پیشنهاد می‌كنیم چون تقریبا بدون نمك است و مزه فوق‌العاده‌ای به این صبحانه می‌دهد.

3. روی نان و پنیر را با پرتقال و انار دانه شده تزئین كنید. حالا نوبت یك آب‌میوه تازه است، برای این منظور، چهار عدد هویج و چهار پرتقال بزرگ را آب بگیرید و همراه این صبحانه میل كنید.



شارژ سریع موبایل