میترا جلالی چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۰

کابین، بال‌ها و موتورهای جدید ایرباس A330 NEO این جت محبوب را برای مسافرت‌های طولانی، گزینه بهتری خواهند ساخت. بهبود آئرودینامیک و ارتقای موتورها باعث صرفه‌جویی زیادی در مصرف سوخت خواهند شد. در این صورت این هواپیما یکی از مقرون به صرفه‌ترین هواپیماهای با بدنه عریض در مسافت‌های متوسط خواهد بود. بعلاوه هزینه پرواز برای هر صندلی به طور متوسط لااقل 14 درصد کاهش خواهد یافت.

همچنین برد این هواپیماها با وجود بار مفید بیشتری که حمل می‌کنند، حدود 400 ناتیکال مایل (741 کیلومتر) افزایش می یبابد. موتورهای مورد استفاده از آخرین نسل از پیشرانه‌های رولز رویس ترنت 7000 می‌باشند که قطر پره‌های فن آن‌ها به 2.84 متر با نرخ بای پس 10:1 می‌رسد.

 

 ایرباس A330 جدید ارتقا یافته

 

دهانه بال هواپیما از 60 متر به 64 متر افزایش یافته است و طراحی آن همانند بال پرندگان باعث افزایش نیروی لیفت و کاهش درگ می‌شود.

 

 ایرباس A330 جدید ارتقا یافته

 

درون کابین با فضای بهینه‌تر و امکان استفاده از صندلی‌های بیشتر، می‌تواند شرکت‌های حمل‌ونقل را بیشتر به خود جذب کند. نورپردازی داخلی کاملاً تغییر کرده و تمامی چراغ‌ها با انواع LED تعویض شده‌اند. ایرباس A330 NEO هواپیمایی قابل‌اعتماد و کارآمد است که می‌تواند تا سالیان دراز ویژگی‌ها و توانایی‌های خود را حفظ کند.



شارژ سریع موبایل