امین شجاعی شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰

فیس لیفت هوندا آکورد مدل 2016 با تجهیزات جدید، ظاهری نوین و قیمت های تازه وارد بازار استرالیا شد.

آکورد به روز شده با قسمت جلوی دارای تزئینات کرومی جدید، به سدان سیویک نوین نزدیک تر شده در حالی که طراحی رینگ های نوین آن مکمل این تغییرات هستند.

مجموعه ای از تجهیزات جدید نیز به این خودرو اضافه شده که شامل ارتقای سیستم دوربین هوشمند LaneWatch هوندا است که نقاط کور را در نمایشگر نشان می دهد.

هم چنین طیف تجهیزات تکنولوژی ایمنی هوندا Sensing در مدل های ممتاز و متوسط این خودرو ارائه می شود که شامل سیستم ترمز پیش گیری از برخورد، سیستم کمک ثبات در مسیر و سیستم پیش گیری خروج از مسیر است.

سیستم رسانه ای این خودرو با جدیدترین تکنولوژی اتصال تلفن همراه به روز شده است. این مدل جدید هم چنین دارای چراغ های جلوی LED به روز شده در نسخه های متوسط و ممتاز است.

نسخه های VTi و VTi-L این خودرو هر دو به موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر با قدرت 129 کیلووات و گشتاور 225 نیوتون متر متصل به گیربکس اتوماتیک پنج سرعته مجهز هستند.

میزان مصرف سوخت نسخه VTi هشت لیتر در هر 100 کیلومتر و مصرف سوخت VTi-L که رینگ های بزرگ تری دارد 8.2 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است.

نسخه ممتاز V6L این خودرو نیز همچنان با موتور 3.5 لیتری شش سیلندر با قدرت 206 کیلووات و گشتاور 339 نیوتون متر متصل به گیربکس اتوماتیک شش سرعته عرضه می شود. این نسخه دارای میزان مصرف سوخت 9.3 لیتر در هر 100کیلومتر است.

چنان چه قبلا گفته شده بود هوندا آکورد اسپرت هیبریدی از طیف مدل های این خودرو حذف شده است.

قیمت این خودرو برای نسخه های VTi، VTi-L و V6L به ترتیب 32900، 43990 و 52590 دلار اعلام شده است.

 

اطلاعات هوندا آکورد مدل 2016

 

اطلاعات هوندا آکورد مدل 2016

 

اطلاعات هوندا آکورد مدل 2016



شارژ سریع موبایل