سمیه قاسمی چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

برای دوستداران ساخت آویز های تزیینی، آموزش ساخت کاج تزیینی را با بهترین راهنمای تصویری اماده کرده ایم. شما میتوانید از این کار تزیینی در زیبا تر جلوه دادن درب آپارتمان یا درب اتاق هایتان استفاده نمایید و محیط زندگیتان را با رنگ های شاد قطعاتی که در این آویز ها استفاده میکنید زیبا تر و پر انرژی تر نمایید.

تمام قطعات مورد استفاده در ساخت این آویز زیبا، از ضایعات و شاخه های کوچک چوب تشکیل شده که شما به راحتی و با کمترین دردسر میتوانید تهیه کنید.

جزئیات این آویز در آموزش تصویری نشان داده شده است. قطعات چوب را با کمک طناب یا چسب و از بزرگ به کوچک میتوانید به کار ببرید و در پایان با زیورآلات تزیینی مخصوص این کار را زیباتر نمایید. با کمی تلاش میتوانید کارهای زیبایی که ساخته اید را در مکان های توریستی به فروش برسانید و کسب در آمد نمایید.

از شما دعوت میکنیم در ادامه مطلب با آموزش تصویری ساخت آویز کاج تزیینی همراه ما باشید. امیدواریم که لذت ببرید.

 

مواد مورد نیاز :

10-15 تکه چوب

ابزار برش

طناب نازک

تزیینات مخصوص درخت کریسمس

چسب

 

روش ساخت:

ابتدا قطعات چوبی را از بزرگ به کوچک و با ترتیب خاص بچینید، سپس با طناب نازکی که از قبل برای این کار آماده نموده اید، این قطعات را با فاصله مناسب به هم وصل کنید. در موحله بعدی و بعد از آماده شدن پیکره اصلی درخت، توسط چسب یا طناب وسایل تزیینی مخصوص درخت کریسمس را به قطعات چوبی متصل نمایید.

انتخاب رنگ های مناسب برای این آویز های کوچک نقش مهمی در زیباتر شدن آویز شما دارد. استفاده از رنگ های شاد محیط زندگیتان را جذاب تر می نماید.

در تکمیل دکوراسیون منزلتان میتوانید از رنگ های پر کاربرد خانه در این آویز استفاده نمایید تا فضای خانه تان شیک و مدرن گردد. هم وطنان مسیحی میتوانند در آستانه سال نو از این درخت برای تزیین درب ورودی منزلشان یا در مراسم سال نو استفاده نمایند.

 

 ساخت آونگ تزئینی با قطعات کوچک چوبی

 

 ساخت آونگ تزئینی با قطعات کوچک چوبی

 

 ساخت آونگ تزئینی با قطعات کوچک چوبی

 

 ساخت آونگ تزئینی با قطعات کوچک چوبی

 

 ساخت آونگ تزئینی با قطعات کوچک چوبی



شارژ سریع موبایل