سمیه قاسمی پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

برای کسانی که می خواهند کار زینتی زیبایی به شکل آونگ ابر مقوایی را در زمان کوتاهی آماده کنند، این مطلب زیبا را تدارک دیده ایم. می توانید بدون هیچ مشکلی و با استفاده از آموزش تصویری، این کار نزیینی زیبا را به راحتی در خانه تهیه نمایید. شما همچنین می توانید از سایت ما به شرح مفصلی از آونگ های تزئینی دیگر دسترسی داشته باشید.

برای ساخت این آونگ ابر سه بعدی وسایلی که نیاز دارید بسیار ساده اند و از وسایل معمول و در دسترس جامعه می باشند. برای شروع شما باید کاغذ ضخیم A3، نخ ماهیگیری و کارگاه خیاطی در اختیار داشته باشید. این ابرهای زیبا را به صورت ساده و بی رنگ یا رنگ آمیزی شده می توانید استفاده کنید و از این پاندول های تزیینی زیبا برای تکمیل دکور اتاق کودکانتان یا برای تزیین جشن ها و مهمانی هایتان بهره ببرید.

درست در زیر این طلسم می تواند بسیاری از مشابه زینتی آونگ و کار ساخت و ساز رسیدن می توانید شروع به سمت راست دور به کسی که دوست دارید. همچنین می تواند با یک عبارت ساده مقوایی سفید یا کاغذ A3 کار . قضاوت از ابر در 3D برای تزئین پاندول خود را نگاه کنید برای تکمیل خانه یا اتاق خود را مشاهده.

از شما دعوت می کنیم با مطالعه آموزش های تصویری مشابه، سعی کنید از نمونه کارهای مشابه ایده بگیرید و سعی کنید کارهای جدید و زیبایی را به انجام برسانید. امیدواریم از این آموزش لذت ببرید.

 

 آویز های تزیینی ابری



شارژ سریع موبایل