میترا جلالی يكشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

یک تاجر روسی که از بزرگترین کلکسیونرهای موتورسیکلت و همچنین طرفدار دوآتشه این وسایل است، ظرف شش ماه تلاش، یک موتورسیکلت ب ام و F800 R را تیونینگ کرده و یک هیولای درنده از آن بیرون کشیده است. موتور سیکلت دست ساز پردتور (Predator) در 17 قسمت متمایز و جدید شامل 9 قطعه کربنی و 8 قطعه کرومی و توسط سه متخصص شرکت Vilner ساخته می شود.

 

 موتور سیکت درنده ب ام و

 

 موتور سیکت درنده ب ام و

 

درنده، این لقبی است که به این موتور سیکلت داده اند. طراحی این وسیله توسط استودیوی معروف BG انجام شده که در رابطه با طراحی داخلی خودرو معروف است. تغییرات نسبت به موتورسیکلت  BMW در چراغهای رادیکال جلو که مثل ماسک های ضد گاز زمان جنگ جهانی طراحی شده اند نمود بیشتری می یابد. استفاده از لامپ های زنون  و LED قرمز رنگ در یک پس زمینه فیبر کربنی در همان نگاه اول انسان را هیپنوتیزم می کند!

نشیمنگاه پهنتر و تک نفره و تایرهای پهنتر عقب از دیگر تغییرات می باشند. طول کلی موتور سیکلت نیر 25 سانتی متر کوتاه تر شده که قابلیتهای مانور آن را در مسابقه و پیست افزایش می دهد. موتور پایه با حجم 798 سی سی و توان 87 اسب بخار با استفاده از گیربکس شش سرعته می تواند این موتورسیکلت 177 کیلویی را به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برساند.

 

 موتور سیکت درنده ب ام و

 

 موتور سیکت درنده ب ام و

 

شاسی و فریم این موتورسیکلت از آلومینیوم است. ترمزها نیز برمبو 320mm هستند. اگزوز نیز بصورت دست ساز توسط شریک BG ساخته شده و غرش خشمگین و ترسناکی دارد



شارژ سریع موبایل