میترا جلالی شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰

وقتی دوکاتی موتورهای مدل ۱۱۹۸ خود را، که بسیار محبوب نیز بودند، با مدل ۱۱۹۹ پانیگال به تل آکس جایگزین کرد، به جز کسانی که ۱۱۹۸ خریده بودند، کسی از این اتفاق ناراحت نشد. در همین حال، رادیکال دوکاتی در مادرید، به خاطر آن‌هایی که دوکاتی ۱۱۹۸های خود را نگاه داشته‌اند هم که شده، مدل دوکاتی ۱۱۹۹ ماتادور ریسر را با الهام از مدل ۱۱۹۸ کافه ریسر، طراحی کرده است. در این ۱۱۹۸ احیا شده در اسپانیا، فیبر کربن و آلومینیوم بیشتری به کار رفته است.

 

 دوکاتی ۱۱۹۹ ماتادور ریسر

 

در ماتادور ریسر، فریم، ساب‌فریم، بازوها و دوشاخه، همگی آلومینیوم و توسط شرکت RAD تولید شده‌اند. در همین حال، دوکاتی یک باک منحصر به فرد آلومینیومی همراه با زین تک‌نفره فیبر کربن و گل‌گیرهای فیبرکربنی برای این مدل خود انتخاب کرده است. شرایط مسابقه‌ای این مدل با ابزارهای سنجش مسابقه آویاکمپوزیتی (Aviacompositi) کامل شده است.

 

 دوکاتی ۱۱۹۹ ماتادور ریسر

 

 دوکاتی ۱۱۹۹ ماتادور ریسر

 

 دوکاتی ۱۱۹۹ ماتادور ریسر

 

 دوکاتی ۱۱۹۹ ماتادور ریسر

 

رادیکال دوکاتی، دستی به موتور و پیشرانه نیز کشیده است. در این مدل، موتور استاندارد دوکاتی ۱۱۹۸ سری SP به کار رفته که توانایی ایجاد قدرت ۱۷۰ اسب‌بخار قدرت را دارد. در همین حال، به لطف قطعات سبک‌تر به کار رفته و استفاده از یک اگزوز به جای دو اگزوز سوپر ماریو، شتاب و قدرت مانور بیشتری برای موتورسیکلت ایجاد شده است. رادیکال دوکاتی به فکر هدایت بهتر و ترمز مناسب‌تر ۱۱۹۹ ماتادور ریسر نیز بوده و از دیسک‌های Discacciati در جلو استفاده کرده است. همین‌طور دیسک‌های بزرگتر ۲۰۰ میلی‌متری در چرخ‌های آلیاژ آلومینیوم ITX به کار رفته‌اند.

 

 دوکاتی ۱۱۹۹ ماتادور ریسر

 

 دوکاتی ۱۱۹۹ ماتادور ریسر



شارژ سریع موبایل