سمیه قاسمی دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

با نزدیک شدن فصل سرما و شروع سرما خوردگی ها، شاهد کسالت دوستان، همکاران و همسایگانمان در این روزها هستیم. قبل از این نیز با نوشیدنی هایی که سیستم ایمنی بدن را تقویت میکنند آشنا شده اید، اما ما در این مطلب قصد داریم مفید ترین نوشیدنی های مخصوص سرما خوردگی و فصول سرد سال را به شما معرفی نماییم تا با نوشیدن این دمنوش ها و معجون ها، از دسترس بیماریها در امان بمانید و یا بهبودی سریع پیدا کنید.

 

چای فلفل سیاه: ممکن است هرگز نامش را نشنیده اید

 

 با این اکسیر های زمستانی به جنگ سرما خوردگی بروید (1)

 

داخل چای خوش رنگی که هر روز میل می کنید با نیت مقابله با سرما خوردگی و آنفولانزا و یا برای بهبود سرفه، یک قاشق چای خوری فلفل سیاه اضاقه کنید، به هم بزنید و میل نمایید. گلویتان را کمی می سوزاند اما روند بهبودتان را به شکل قابل توجهی سرعت می بخشد.

 

لیموی عسلی: روش بن ماری

 

 با این اکسیر های زمستانی به جنگ سرما خوردگی بروید (1)

 

در این قسمت برای شما طرز تهیه معجون لیموی عسلی را آماده کرده ایم که با نوشیدن این معجزه خوش طعمو خوشمزه، توپ نیز در شما اثر نخواهد کرد. و اما روش تهیه این نوشیدنی نیرو زا، داخل قابلمه یک فنجان قرار دهید و قابلمه را روی اجاق گاز قرار داده و تا نیمه به آن آب اضافه کنید، زمانی که آب شروع به گرم کردن میکند، در همین حال، آب یک عدد لیمو را داخل فنجان بریزید و پس از آن یک قاشق چای خوری عسل را نیز به فنجان داخل قابلمه اضافه کنید، عسل به آرامی ذوب میشود و لیموی داخل آن نیز به آرامی گرم می گردد. این نوشیدنی را بنوشید و قدرت بگیرید!

 

چای اکیناسه: این بار همراه با لیمو

 

 با این اکسیر های زمستانی به جنگ سرما خوردگی بروید (1)

 

داخل چای اکناسیه ای که دم کرده اید، 10 قطره آب لیمو و یک قاشق چای خوری عسل اضافه کرده و به هم بزنید. در این نوشیدی، اثر چای اکیناسه بر سیستم ایمنی بدن را با قدرت شفابخشی عسل و لیمو ترکیب کرده ایم.

 

معجون زنجبیلی: به قصد شفا

 

 با این اکسیر های زمستانی به جنگ سرما خوردگی بروید (1)

 

یک قاشق چای خوری پودر زنجبیل، را با نیم قاشق چای خوری عسل مخلوط کرده و این ماده خمیری را دو بار در روز با اشتها و یا مجبوری میل نمایید!



شارژ سریع موبایل